Roda de premsa de presentació de la nova direcció artística i titular de la Fundació Julià Carbonell–Orquestra Simfònica Julià Carbonell

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn; el secretari general i coordinador de la Fundació Julià Carbonell, Toni Pallès; la gerent de la Fundació, Núria Sirvent, i el fins ara director de l’Orquestra Julià Carbonell, Alfons Reverté, presentaran la nova direcció artística i titular de la Fundació Julià Carbonell-Orquestra Simfònica Julià Carbonell, que també participarà en la roda de premsa de presentació davant els mitjans de comunicació. La presentació tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació de Lleida. Prèviament (10.00 hores), es farà la reunió extraordinària del Patronat de la Fundació Julià Carbonell, a la Sala Viladrich del Palau de la Diputació. Els mitjans de comunicació que ho desitgin podran fer un MUT a les 11.15 hores.

Descarregar esdeveniment