Roda de premsa de presentació de la nova aplicació “Sext@’t” per a la prevenció de les malalties de transmissió sexual
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació de la nova aplicació Sext@’t per a la prevenció de les malalties de transmissió sexual. La presentació comptarà amb la participació del president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé; del president de l’Associació Antisida de Lleida, Joan Fibla; i del gerent de la Regió Sanitària de Lleida, Alt Pirineu i Aran, Jordi Cortada. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)