Roda de premsa de presentació de la Mobile Week al Pirineu
El diputat Marc Baró participarà en la roda de premsa de presentació de la Mobile Week al Pirineu, que se celebrarà a partir del 19 de febrer amb diferents activitats que tindran lloc a les comarques del Pallars Jussà, el Pallars Sobirà i l’Alta Ribagorça, sota el títol ‘Tecnologia per a la ciutadania’. Les activitats formen part de la Mobile Week Catalunya que se celebrarà en quinze seus diferents de Catalunya, i que complementa el Mobile World Congres de Barcelona. La presentació tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació i comptarà amb la participació dels presidents dels consells comarcals del Pallars Jussà, l’Alta Ribagorça i Pallars Sobirà, Josep Maria Mullol, María José Erta i Carles Isús, respectivament; i de la regidora de Promoció Local, Fires i Seguretat Ciutadana de Tremp, Anna Ritz. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)