Roda de premsa de presentació de la Marxa Cicloturista Montsec-Montsec 2019
El vicepresident quart de la Diputació, Eloi Bergós, participarà en la roda de premsa de presentació de la Marxa Cicloturista Montsec-Montsec 2019, que se celebrarà el dia 18 de maig amb sortida des de Balaguer. La presentació –que tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació– comptarà amb les intervencions del delegat de Lleida de la Federació Catalana de Ciclisme, Norbert Herrera; el vicepresident del Club Ciclista Balaguer, Jordi Ribalta; el president del club i coordinador de la marxa, Sisco Caus, i el representant territorial a Lleida de la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física, Joan Segura. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)