Roda de premsa de presentació de la IV Marxa Cicloturista Montsec-Montsec. Sala de premsa. Diputació de Lleida
La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació de la IV Marxa Cicloturista Montsec-Montsec, que organitza el Club Ciclista de Balaguer el proper 19 de maig. L’acte comptarà amb la participació del cap de Relacions interdepartamentals de la Diputació de Lleida, Antoni Fo; l’alcalde de Balaguer i diputat provincial, Josep Maria Roigé; el regidor d’Urbanisme, Esports i Joventut de l’Ajuntament de Balaguer, Guifré Ricart; el coordinador de la Marxa Cicloturista, Sisco Caus, i el president del Club Ciclista de Balaguer, Ramon Farré.