Roda de premsa de presentació de la III Ultra Trail de Coll de Nargó. Sala de premsa
La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació de la III Ultra Trail de Coll de Nargó que es celebrarà els dies 2 i 3 de juny pel municipi de Coll de Nargó. L’acte comptarà amb la participació del cap de Relacions Interdepartamentals de la Diputació de Lleida, Antoni Fo; del representant del club Lleida Extrem, Arcadi Climent; i de l’alcalde de Coll de Nargó, Benet Fité.