Roda de premsa de presentació de la III Fira de la Sal de les Avellanes
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la III Fira de la Sal de les Avellanes, que tindrà lloc el 4 de novembre. L’acte comptarà amb la participació del vicepresident quart, Eloi Bergós; Lidia Ber i Salmons, alcaldessa de les Avellanes; Miquel Marcelino, tinent d’alcalde de l’Ajuntament de les Avellanes i Mercè Badia, regidora de l’Ajuntament de les Avellanes.