Roda de premsa de presentació de la II Mostra de Vins i Caves de proximitat d’Agramunt. Sala de premsa de la Diputació de Lleida

 La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la II Mostra de Vins i Caves de proximitat d’Agramunt, que se celebrarà dissabte 31 de maig al Passeig del Sió d’Agramunt. L’acte comptarà amb la participació de la vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló; l’alcalde d’Agramunt, Bernat Solé; el president de l’Associació Festa, Gastronomia i Cultura, Jordi Figuera; l’enòleg Ramon Cerdà; l’artista creadora del cartell i la imatge, Olga Cortadelles, i el president de la Colla Sardanista estol, Jordi Llorens. En finalitzar la roda de premsa s’oferirà un tast dels vins i caves de proximitat d’Agramunt.

Descarregar esdeveniment