Roda de premsa de presentació de la II Marxa Solidària pel Pla de Ponent
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la II Marxa Solidària pel Pla de Ponent, que se celebrarà diumenge 9 d’octubre. L’acte comptarà amb la participació del diputat Paco Cerdà; de la responsable de comunicació de San Joan de Déu Terres de Lleida, Montse Gonzàlez; de Joan Ramon Amorós, en representació del Centre Excursionista de Lleida; de l’assessor esportiu, Xavi Thai, i del president del Centre Excursionista d'Alpicat, Tomàs Zapata. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d'aquest acte) Lleida, 4 d'octubre de 2016