Roda de premsa de presentació de la II Cursa dels Ibers d’Arbeca.
La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la II edició de la Cursa dels Ibers que el club d’atletisme Joventut Atlètica Arbeca ha organitzat pel diumenge, 19 d’abril.
L’acte comptarà amb la participació del diputat Antoni Villas; de l’alcalde d’Arbeca, Joan Simó; del regidor d’Esports de l’Ajuntament d’Arbeca, Jaume Solé, i de la presidenta del club d’atletisme Joventut Atlètica d’Arbeca, Mercè Abad.
(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)
Lleida, 11 de març de 2015