Roda de premsa de presentació de la Fita Alta Madness de Sidamon
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la Fita Alta Madness de Sidamon, que se celebrarà el 16 de juliol. L’acte comptarà amb la participació del vicepresident quart, Jordi Latorre; i de dos dels organitzadors de l’esdeveniment esportiu, Jordi Balagué i Lluís Roselló. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 11 de juliol de 2016