Roda de premsa de presentació de la Fira Sant Miquel 2024 – Eurofruit 2024

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en la presentació oficial de la fira agrària Sant Miquel-Eurofruit, que se celebrarà a la ciutat de Lleida entre els dies 26 i 29 de setembre. La presentació, que tindrà lloc al Foyer del Palau de Congressos La Llotja, comptarà amb la participació de l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa; el president de la Cambra de Comerç de Lleida, Jaume Saltó; i la delegada territorial del Govern a Lleida, Núria Gil.

Descarregar esdeveniment