Roda de premsa de presentació de la fira MOS, Fira de Sant Miquel i el Saló de l’Automòbil de Lleida 2025
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en la roda de premsa de presentació de la fira MOS, Fira de Sant Miquel i el Saló de l’Automòbil de Lleida 2025 que se celebrarà, entre els dies 27 i 29 de setembre, a Fira de Lleida. La presentació- que tindrà lloc a la Sala MR13 del Palau de Congressos-La Llotja- comptarà també amb les intervencions de l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa; el president de la Cambra de Comerç de Lleida, Jaume Saltó; la delegada territorial del Govern a Lleida, Núria Gil, i el president de l’Associació Provincial d’Empreses d’Automoció de Lleida, Mario Pinilla.