Roda de premsa de presentació de la Fira d’Ous d’Euga de la Vall de Lord. Sala de premsa de la Diputació de Lleida

La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació de la Fira d’Ous d’Euga de la Vall de Lord. L’acte comptarà amb la participació de la vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló; el president de l’Associació de Turisme Vall de Lord i responsable de la fira, Jordi Rodríguez, i l’alcalde de La Coma i la Pedra, Marc Escarré.

Descarregar esdeveniment