Roda de premsa de presentació de la Fira del Comerç i el Rebost d’Alcarràs
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la Fira del Comerç i el Rebost d’Alcarràs, que se celebrarà el proper diumenge 22 d’octubre. L’acte comptarà amb la participació del diputat Josep Ramón Ibarz; de l’alcalde d’Alcarràs, Miquel Serra; així com de la regidora de Fires i Festes, Laia Sisó, i de la regidora de Patrimoni, Noèlia Díaz, respectivament, de l’Ajuntament d’Alcarràs. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)