Roda de premsa de presentació de la final de la Supercopa de Catalunya Masculina

La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la final de la Supercopa de Catalunya Masculina, que es celebrarà el proper dimecres 23 de maig a Agramunt. L’acte comptarà amb la participació del diputat Gerard Sabarich; Bernat Solé, Alcalde d’Agramunt; Lydia Pena, Vicepresidenta Federació Catalana d’Handbol;  Antoni Figuera, President del CH Agramunt i Jordi Latorre, cap de relacions externes de la Federació Catalana d’Handbol.

Descarregar esdeveniment