Roda de premsa de presentació de la Cursa de l’Oli
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la Cursa de l’Oli, que se celebrarà a les Borges Blanques el diumenge 21 de gener. L’acte comptarà amb la participació del diputat Enric Mir, el Sr. Xavier Sahuquillo, director de la Cursa de l’Oli i diferents representants de l Cooperativa de Sant Isidre, del BBVA i de la empresa ARITMOS.