Roda de premsa de presentació de la cursa Cuita el Sol. Milla vertical. Sala de premsa de la Diputació de Lleida
La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la cursa Cuita el Sol. Milla vertical, que se celebrarà dissabte, 14 de juny a Àreu, al municipi d’Alins (Pallars Sobirà). La presentació comptarà amb la participació del diputat Gerard Sabarich; l’alcalde d’Alins, Josep Poch; el director tècnic de la cursa, Josep Maria Ubach, i el coordinador Gerard Reig.