Roda de premsa de presentació de la Copa Pirineus - La Seu d’Urgell

La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la Copa Pirineus - La Seu d’Urgell, que se celebrarà els propers 14 i15 d’abril de 2018. L’acte comptarà amb la participació del diputat, Antoni Navinés; Joan Segura ,CCE; Joan Ignasi Rossel, president de la FCP i Francesc Ganyet, organitzador. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment