Roda de premsa de presentació de la Copa Dirt Track d’Agramunt. Sala de premsa de la Diputació de Lleida

 La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la Copa Dirt Track d’Agramunt, que se celebrarà el dissabte 12 de juliol en horari nocturn. L’acte comptarà amb la participació de la diputada Maria Antònia Pubill; de l’alcalde d’Agramunt, Bernat Solé; el membre del Moto Club Lleida i organitzador de l’esdeveniment, Àngel Grau, i el pilot d’Agramunt Joan Serra.

Descarregar esdeveniment