Roda de premsa de presentació de la Copa del Món de piragüisme eslàlom. Sala de premsa de la Diputació de Lleida
La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació de la Copa del Món de piragüisme eslàlom, que se celebrarà al Parc Olímpic de La Seu del 21 al 24 de juny. L’acte comptarà amb la participació del president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé; l’alcalde de La Seu, Albert batalla; el representant territorial de l'Esport a Lleida, Joaquim Perisé; i el president de la Federació Catalana de Piragüisme (FCP), Joan Ignasi Rosell.