Roda de premsa de presentació de la Copa del Món Canoe Slalom 2015 a la Seu d’Urgell

La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació de la Copa del Món Canoe Slalom 2015, que se celebrarà del 7 al 9 d’agost a la Seu d’Urgell. L’acte comptarà amb la participació de la vicepresidenta primera, Rosa Perelló; de l’alcalde de la Seu d’Urgell, Albert Batalla; del gerent del Parc del Segre, Francesc Ganyet; del representant territorial de l’Esport a Lleida, Joan Segura; i de la palista catalana Marta Martínez, medallista a la passada Copa del Món de Liptovsky (Eslovàquia). (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 3 d'agost de 2015

Descarregar esdeveniment