Roda de premsa de presentació de la Copa del Món Canoe Slalom 2015
La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació de la Copa del Món Canoe Slalom 2015 que se celebrarà de l’1 al 3 de maig a la Seu d’Urgell.
L’acte comptarà amb la participació del cap de Relacions Interdepartamentals de la Diputació de Lleida, Antoni Fo; del president de la Federació Catalana de Piragüisme, Joan Ignasi Rosell; del director tècnic de la competició, Francesc Ganyet, i de l’esportista Alberto Díaz Canedo.
(El servei de premsa de la Diputació enviarà informació d’aquest acte)
Lleida, 30 d'abril de 2015