Roda de premsa de presentació de la competició d’Eslàlom de la Copa Pirineus 2016 a la Seu d’Urgell. Sala de Premsa de la Diputació de Lleida
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació de la competició d’Eslàlom de la Copa Pirineus 2016, que se celebrarà el 23 i 24 d’abril a la Seu d’Urgell.
L’acte comptarà amb la participació del diputat Antoni Navinés; de l’alcalde de la Seu d’Urgell, Albert Batalla; del representant territorial d’Esports a Lleida, Joan Segura; del president de la Federació Catalana de Piragüisme, Joan Ignasi Rosell; i d’un representant de l’organització.
(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)