Roda de premsa de presentació de la cloenda del Cicle ‘Segrià Corals’
La vicepresidenta de l’IEI, Rosa Pujol participarà a la roda de premsa de presentació del concert de cloenda del cicle ‘Segrià Corals’. La roda de premsa se celebrarà a l’Aula Magna de l’IEI. L’acte comptarà també amb les intervencions de l’alcalde d’Albatàrrec, Víctor Falguera, i de la presidenta del Consell Comarcal del Segrià, Maria José Invernón. Lleida, 25 de novembre de 2015