Roda de premsa de presentació de la campanya de coques de Sant Joan sense sucre del Gremi de Forners de Lleida. Sala de premsa

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, presidirà la roda de premsa de presentació de la campanya de coques de Sant Joan sense sucre, iniciativa promoguda pel Gremi de Forners de les Terres de Lleida. A la roda de premsa assistirà també el president del Gremi de Forners de les Terres de Lleida, Manel Llaràs; la delegada territorial a Lleida de l’Associació de Diabètics de Catalunya, Maria Barqué, i el vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla.

Descarregar esdeveniment