Roda de premsa de presentació de la campanya agrària 2012 de treballadors temporers i de la col•laboració de la Diputació de Lleida en els costos dels allotjaments i les oficines municipals. Delegació del Govern a Lleida
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà en la roda de premsa de presentació de la campanya agrària 2012 de treballadors temporers que se celebrarà a la Delegació del Govern a Lleida, i que estarà presidida per la secretària d’Ocupació i Relacions Laborals i directora del Servei d’Ocupació de Catalunya, Esther Sánchez. En la roda de premsa, s’informarà de la col•laboració econòmica de la Diputació de Lleida en els costos dels ajuntaments pel que fa a oficines de contractació i allotjaments municipals.