Roda de premsa de presentació de la 9a Marxa Cicloturista Montsec Montsec
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la 9a Marxa Cicloturista Montsec Montsec, que se celebrarà el 3 de juny. L’acte comptarà amb la participació del diputat Eloi Bergós; del delegat a Lleida de la Federació Catalana de Ciclisme, Jordi Puche; del president del Club Ciclista Balaguer i coordinador de la marxa, Sisco Caus, i el vicepresident del Club, Jordi Ribalta. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 23 de maig de 2017