Roda de premsa de presentació de la 8a Marxa Cicloturista Montsec Montsec
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la 8a Marxa Cicloturista Montsec Montsec, que se celebrarà dissabte, 21 de maig L’acte comptarà amb la participació del diputat Josep Ramon Ibarz; del president del Club Ciclista Balaguer, Sisco Caus, i el vicepresident del Club, Jordi Ribalta (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 9 de maig de 2016