Roda de premsa de presentació de la 7a edició del Motocròs Clàssic i III Copa d’Espanya
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la 7a edició del Motocròs Clàssic i III Copa d’Espanya que es disputarà el 16 de juliol al circuit de motocròs El Cluet de Montgai. La roda de premsa comptarà amb la participació del diputat Eloi Bergós; de l’alcalde de Montgai, Jaume Gilabert; del president del Moto Club Associació Amics Motocròs Montgai, Vicent Solé. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 13 de juliol de 2016