Roda de premsa de presentació de la 7a edició del Motocròs Clàssic i III Copa d’Espanya

La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la 7a edició del Motocròs Clàssic i III Copa d’Espanya que es disputarà el 16 de juliol al circuit de motocròs El Cluet de Montgai. La roda de premsa comptarà amb la participació del diputat Eloi Bergós; de l’alcalde de Montgai, Jaume Gilabert; del president del Moto Club Associació Amics Motocròs Montgai, Vicent Solé. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 13 de juliol de 2016

Descarregar esdeveniment