Roda de premsa de presentació de la 6a Volta al Pantà d’Utxesa

La vicepresidenta primera de la Diputació i alcaldessa d’Aitona, Rosa Pujol, presidirà la roda de premsa de presentació de la 6a Volta al Pantà d’Utxesa, que tindrà lloc el dia 24 de febrer amb distàncies de 10 i 6,5 quilòmetres. La presentació comptarà amb les intervencions dels alcaldes de Torres de Segre i Sarroca de Lleida, Joan Carles Miró i Jaume Revés, respectivament; el director executiu de la Volta, Joan Companys; els regidors d’Esports de Sarroca i Aitona, Sergi Almacelles i Abel Mestre; i el tècnic i assessor esportiu, Xavi Thai. (El servei de premsa servirà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment