Roda de premsa de presentació de la 6a Fira Salut i Benestar de Benavent de Segrià
El vicepresident tercer de la Diputació, Jordi Latorre, participarà en la roda de premsa de presentació de la 6a Fira Salut i Benestar de Benavent de Segrià, que se celebrarà en aquesta localitat els dies 6 i 7 d’abril. L’acte –que tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació– comptarà amb les intervencions de l’alcalde de Benavent de Segrià, Manel Català; i del tinent d’alcalde i regidor de Promoció Econòmica, Antoni Carré. (El servei de premsa oferirà informació d’aquest acte)