Roda de premsa de presentació de la 4a FestaSal de Gerri de la Sal

El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez, acompanyat de l’alcaldessa de Baix Pallars, Anna Sentinella, i la regidora de Cultura del mateix municipi, Marta Farré, presentaran la 4a edició del FestaSal, que tindrà lloc el proper 3 d’agost a Gerri de la Sal. La presentació tindrà lloc a la sala de premsa del Palau de la Diputació.

Descarregar esdeveniment