Roda de premsa de presentació de la 4a edició de la masterclass ‘Del rendiment a l’excel·lència’
La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació de la quarta edició de la masterclass ‘Del rendiment a l’excel·lència’, centrada en el món de l’esport, la salut i la neurociència. L’acte comptarà amb la participació del president de la Diputació, Joan Talarn, i de l’àrbitre de futbol de Primera Divisió, psicòleg esportiu i organitzador de l’acte, Xavier Estrada.