Roda de premsa de presentació de la 4a edició de la fira d’Algerri
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la 4a edició de la fira d’Algerri, que se celebrarà diumenge 8 de maig.
L’acte comptarà amb la participació del diputat Eloi Bergós; de l’alcalde d’Algerri, Miquel Plensa; del segon tinent d’Alcalde Eusebi Domingo, i de la regidora de Cultura, Rosa Maria Torras.
(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)