Roda de premsa de presentació de la 4a edició de la Cursa de la Nòria de Torrelameu
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la 4a edició de la Cursa de la Nòria de Torrelameu, que se celebrarà diumenge 13 de març. L’acte comptarà amb la participació del diputat Eloi Bergós; de l’alcalde de Torrelameu, Carles Comes, i dels organitzadors de la cursa. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 8 de març de 2016