Roda de premsa de presentació de la 45a Trobada amb els Acordionistes del Pirineu

El vicepresident Antoni Navinés, acompanyat del president de l’Associació Arsèguel i els Acordionistes del Pirineu, Artur Blasco, participarà en la roda de premsa de presentació de la 45a Trobada amb els Acordionistes del Pirineu, que se celebrarà entre els dies 23 i 28 de juliol a la Seu d’Urgell, Castellbò i Puigcerdà. La presentació comptarà també amb l’assistència de l’alcalde de la Seu d’Urgell, Jordi Fàbrega, i de l’alcalde d’Arsèguel, Antoni Casanovas.

Descarregar esdeveniment