Roda de premsa de presentació de la 3a Mostra de Vins i Caves de proximitat d’Agramunt

La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació de la 3a Mostra de Vins i Caves de proximitat, que se celebrarà a Agramunt dissabte 30 de maig.

La presentació comptarà amb la participació de la vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló; de l’alcalde d’Agramunt, Bernat Solé; del president de l’Associació Festa, Gastronomia i Cultura, organitzadors de la 3a Mostra de Vins i Caves de proximitat d'Agramunt, Jordi Figuera; i del sommelier de Selecte Wine Store i segon premi Nas d'Or 2013, Jordi Martínez.

(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)

Lleida, 29 de maig de 2015

Descarregar esdeveniment