Roda de premsa de presentació de la 3a Mostra de curtmetratges ‘Lleida per la donació’

El diputat en funcions Paco Cerdà participarà en la roda de premsa de presentació de la 3a Mostra de curtmetratges ‘Lleida per la donació’, que tindrà lloc el dia 5 de juny amb motiu de la celebració del Dia del Donant, dins del marc del projecte ‘Lleida per la donació’. La presentació –que tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació– comptarà amb les intervencions del director de la Fundació Renal Jaume Arnó, Ignacio Gracia; la treballadora social Cristina Puñet; la psicòloga Esther Jiménez; i la responsable de comunicació, Raquel Maya. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment