Roda de premsa de presentació de la 3a Marxa de l’Esparver Cendrós de Bellcaire d’Urgell
La vicepresidenta segona de la Diputació, Estefania Rufach, participarà en la roda de premsa de presentació de la 3a Marxa de l’Esparver Cendrós de Bellcaire d’Urgell, que se celebrarà el dia 29 de setembre sota l’organització del Club Centre Excursionista Bellcaire d’Urgell (CEBU) en les distàncies d’11 i 20 km. La presentació tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació i comptarà amb les intervencions de l’alcalde de Bellcaire d’Urgell, Jaume Montfort; el regidor d’Esports, Jofre de Juan; i el representant del CEBU, Antonio Tenorio. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)