Roda de premsa de presentació de la 3a Marxa de la Pau a Lleida
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la segona edició de la Marxa per la Pau, que se celebrarà el 12 de juny a Lleida. Com en l’edició anterior, aquesta marxa consisteix en fer cinc recorreguts que sortiran d’Alpicat, Vilanova de la Barca, Alcarràs, Sunyer i Artesa de Lleida (en representació dels cinc continents del món) i que confluiran a la capital del Segrià. L’acte comptarà amb el diputat Paco Cerdà; la regidora de Cultura de l’Ajuntament de Lleida, Montse Parra; el director del Turó de la Seu Vella de Lleida, Joan Baigol, i la tècnica de Down Lleida, Carme Perpinyà. També assistiran representants dels cinc municipis que participen a l’acte. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 9 de juny de 2016