Roda de premsa de presentació de la 3a edició del Concert de l’Oli de les Borges Blanques

La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la 3a edició del Concert de l’Oli de les Borges Blanques, que se celebrarà dissabte 16 de gener de  2016. L’acte comptarà amb la participació de la vicepresidenta primera de la Diputació de Lleida, Rosa Perelló, i de l’alcalde de les Borges Blanques, Enric Mir. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 28 de desembre de 2015

Descarregar esdeveniment