Roda de premsa de presentació de la 3a Cursa de Sant Blai
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la 3a Cursa de Sant Blai, que se celebrarà al Palau d’Anglesola el diumenge 28 de gener. L’acte comptarà amb la participació del vicepresident quart, Jordi Latorre, de l’alcaldessa del Palau d’Anglesola, Montserrat Messeguer i el regidor d’esports de l’Ajuntament del Palau d’Anglesola, Baptista Pou.