Roda de premsa de presentació de la 36ena cursa Balàfia-Aremi

La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la  36a cursa Balàfia-Aremi, que se celebrarà el proper 22 d’abril de 2018. L’acte comptarà amb la participació del vicepresident quart de la Diputació de Lleida, Jordi Latorre; Sra. Ma Mercè Batlle Amorós, presidenta de l’Associació Aremi; Sra. Montse Parra, regidora d'esports de l'Ajuntament de Lleida; i Sr. Joan Segura, representant territorial d’Esports a Lleida; Sra. Ma Mercè Batlle Amorós, presidenta de l’Associació Aremi i Sr. Antoni Baró Noguero, president de l’Associació de Veïns de Balàfia.

Descarregar esdeveniment