Roda de premsa de presentació de la 2a Mostra de cinema fantàstic de Ponent, Galacticat 2015

La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació de la 2a Mostra de cinema fantàstic de Ponent, Galacticat 2015, que s’inaugurarà el 23 d’octubre a Tàrrega.

L’acte comptarà amb la vicepresidenta primera de la Diputació de Lleida i alcaldessa de Tàrrega, Rosa M. Perelló; el regidor de Cultura, Raül Palacios; el gerent de Circuit Urgellenc, Pere Aumedes, i el director de Galacticat, David Ferreras.

(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)

Lleida, 13 d'octubre de 2015

Descarregar esdeveniment