Roda de premsa de presentació de la 2a marxa de l’Esparver Cendrós

La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la 2a marxa de l'Esparver Cendrós, que tindrà lloc el 16 de setembre. A l’acte hi participaran el diputat Josep Ibarz; Jaume Montfort Samà, alcalde de Bellcaire d’Urgell; Jofre de Juan Delbherge, regidor d’Esports de l’Ajuntament de Bellcaire d’Urgell; Alícia Longan Jordan, presidenta del CEBU, i Maite Agustín Condal, vocal del CEBU. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment