Roda de premsa de presentació de la 2a Cursa Nocturna del Castell del Remei
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la 2a Cursa Nocturna del Castell del Remei, que se celebrarà el pròxim 3 de juny. L’acte comptarà amb la participació del vicepresident tercer, Gerard Sabrich; de l’alcalde de Penelles, Eloi Bergós; del representant territorial de l'Esport a Lleida, Joan Segura, i de la directora de Comunicació del Castell del Remei, Mireia González. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 19 de maig de 2017