Roda de premsa de presentació de la 2a Cursa entre Vinyes del celler Tomàs Cusiné
La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la 2a cursa entre vinyes del celler Tomàs Cusiné, en solidaritat amb la Fundació Catalana de Lupus, que se celebrarà el diumenge 18 d’octubre a El Vilosell. La presentació comptarà amb l’alcalde del Vilosell, Jordi Nogué; la directora de Comunicació del Celler Tomàs Cusiné i patrona de la Fundació Catalana de Lupus, Mireia González Antó, i l’Ester Tort, de GoGoGoRunners Club. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 5 d'octubre de 2015