Roda de premsa de presentació de la 2a Cursa de Sant Blai del Palau d’Anglesola

La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la 2a Cursa de Sant Blai del Palau d’Anglesola, que se celebrarà el 29 de gener de 2017. L’acte comptarà amb la participació del president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé; de l’alcaldessa del Palau d’Anglesola, Montserrat Meseguer, i del regidor d’esports, Joan B. Pou. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 17 de gener de 2017

Descarregar esdeveniment