Roda de premsa de presentació de la 25a edició de la Campanya “Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple”
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la 25a edició de la Campanya “Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple”, que se celebrarà el 8 de juliol a les piscines del Palau d’Anglesola. A l’acte hi participaran el diputat Francesc Sabanés; Montserrat Messeguer, alcaldessa del Palau d’Anglesola, i Mònica Nieves, directora del Centre Neurorehabilitador Miquel Martí i Pol. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)